FAQ
Vi tror 100% på vores smykker og produkter, og når vi skriver, at de er vandfaste og i høj kvalitet - så mener vi det. Du har derfor mulighed for at prøve smykkerne risikofrit i 100 dage, style løs og fornemme kvaliteten. Er du ikke tilfreds eller lever dit nye smykke ikke op til dine forventninger, så kan du bytte det - med fuld returret.
Du kan derfor læse mere om vores returret og forsendelse herunder.
Forsendelse og retur
Jeg ønsker at returnere en vare
Ønsker du at returnere en vare, har du hos Lelafine 100 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager pakken. Så hvis du mod forventning skulle have den mindste tvivl om dit køb, har vi din ryg!
Ønsker du at retunere dit smykke, kan det nemt gøres gennem vores ombytningsportal. Vi opkræver et returgebyr på 39 DKK, som fratrækkes dit refunderede beløb.
Kontakt vores kundeservice hvis der opstår spørgsmål på info@lelafine.dk. og send pakken til returadressen:
Lelafine
Strandlodsvej 6B, 2. th
2300 København S
Vær opmærksom på, at vi ikke tager din vare retur, hvis den efter modtagelsen er blevet beskadiget, eller er indpakket uansvarligt. Fortrydelsesretten gør sig gældende forud for at smykkerne returneres i samme stand som modtaget.
Jeg ønsker at ombytte en vare
Har du foretaget et køb, men ønsker at ombytte din vare til en anden størrelse eller produkt, kan du gøre dette gratis.
Skal du have ombyttet dine produkter? Så kan du gøre det let her på vores ombytningsportal.
Når vi har modtaget den returnede vare, sender vi en ny ordre afsted med det nye produkt.
Ombytning af varer kan kun forekomme en gang pr. bestilte varer. Det er derfor ikke muligt at ombytte en ombyttet varer. Du kan dog altid benytte dig af den 100 dages fortrydelsesret og returnere den ombyttede varer, hvis du fortryder.
Kontakt vores kundeservice på info@lelafine.dk, hvis du har nogle spørgsmål.
Hvor lang er leveringstiden?
Når du bestiller en vare hos Lelafine, pakker vi og sender inden for kort tid. Du kan defor forvente, at få din pakke leveret inden for 1-2 hverage.
Når vi har pakket din ordre, får du tilsendt et track & trace nummer, så du kan spore din pakke. Dette kan tage op til nogle timer, da vores fragtleverandør først lige skal registrere den.
Jeg har modtaget et forkert eller defekt produkt
Hos Lelafine vægter vi kvalitet rigtigt højt. På trods af det, kan der desværre i får tilfælde opstå fejl i produktionen eller forsendelse. Skulle dette ske, beklager vi selvfølgelig mange gange og retter op på fejlen.
Er du den uheldige, så kontakt os på info@lelafine.dk og vedhæft et billede af varen. Så håndterer vi hændelsen hurtigst muligt.
Jeg bestilte en vare, men har ikke modtaget den endnu
Der kan ske desværre ske fejl hos vores fragtleverandør, hvor en pakke forsvinder. Har du derfor ikke modtaget din bestilling, så kontakt os på info@lelafine.dk, så vi kan forsøge at finde din pakke.
Skulle det ske, at din pakke ikke er til at finde, sørger vi naturligvis for, at sende en ny afsted hurtigst muligt. For at gøre hele processen lettere, så skriv gerne ordrenummeret i emnefeltet, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Er det muligt at afhente en bestilling?
I øjeblikket tilbyder vi desværre ikke Click & collect, hvorfor det kun er muligt at bestille med levering. Her leverer vi i løbet af 1-2 hverdage, så du kan modtage din bestilling hurtigt.
Ordre & betaling
Er det muligt at ændre i bestillingen?
Vil bestræber os altid på at hjælpe dig. Så hvis der er sket en fejl, eller du ønsker at ændre i din bestilling, vil vi forsøge at hjælpe dig på bedste vis.
Hvis bestillingen allerede er pakket eller sendt, kan det desværre blive svært for os.
Ønsker du at ændre i din bestilling, så kontakt vores customer support hurtigst muligt, så vil vi forsøge at hjælpe dig.
Er det muligt at annullere en ordre?
Skulle du fortryde dit køb, kan du annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket eller afsendt. Ønsker du dette, skal du kontakte vores customer support hurtigst muligt.
Er det for sent at annullere ordren, kan du benytte dig af vores 100 dages returret.
Benytter Lelafine sig af bæredygtig indpakning?
Hos Lelafine går vi op i miljøet, og benytter os derfor altid af indpakning fremstillet i bæredygtige materialer.
Alt om vores smykker
Kan jeg handle jeres smykker i en fysisk butik?
I øjeblikket har vi desværre ingen fysisk butik. Du kan se hele vores store udvalg her på hjemmesiden, og har du spørgsmål til produkterne, kan du altid henvende dig til vores customer support.
Hvordan finder jeg den rigtige ringstørrelse?
Er du i tvivl om, hvilken størrelse ring, du skal vælge, kan du benytte dig af vores størrelsesguide.
Ellers anbefaler vi også app'en ringsizer, hvor du nemt kan måle din ringstørrelse.
Er der garanti på Lelafines produkter?
Hos Lelafine vægter vi høj kvalitet og tilfredshed. Vi har derfor 2 års garanti på vores produkter.
OBS: Garantien dækker ikke skader, forkert brug, forkert opbevaring eller lignende, der har skadende effekt på smykkernes kvalitet og levetid.
Er smykkerne allergivenlige?
Hos Lelafine går vi meget op i vores produkter og forbrugere. Derfor er alle vores produkter allergifrie og produceret i høj kvalitet.